Feedback
Varan har lagts till i varukorgen
Boinformation underlättar boendekontakt
Bostäder 10 mar 2017
sopsorteringskärl i miljörum_leif-ingvarsson_740x413
SABO:s informationsskrift om sopsortering kan vara en hjälp i kommunikationen med hyresgästerna för att lära dem sortera sopor på rätt sätt. Foto: Leif Ivarsson
SABO har tagit fram ett nytt material med information som de ska använda i kontakterna med sina hyresgäster. Informationen handlar bland annat om rättigheter och skyldigheter som hyresgäst.
Många gånger är det en utmaning att kommunicera regler och annan information till hyresgäster. SABO har därför tagit fram ett paket som behandlar de vanligaste frågorna.

Fortsätt läsa – starta din prenumeration!

För 6 190 kr/år (ex. moms) får du obegränsad tillgång
till allt vårt digitala innehåll. Varje dag uppdateras nyheter
om lagar, regler, hållbarhet och ny teknik – i ett flöde som
du själv kan styra.


Prova kostnadsfritt i 14 dagar.

Fördjupningsmaterial

Bevaka ämnen i artikeln

Bostäder Utbildning
Fackområden

Förvaltning
Fler nyheter

Fördjupningsmaterial