Namnet på doktorsavhandlingen är "Bärförmågan hos en förstärkt betongbro - Icke-linjär finit elementmodellering av en brottbelastning - Tillståndsbedömning av en järnvägstrågbro med två spann i Örnsköldsvik förstärkt med stänger av kolfiberarmerade polymerer (CFRP)"
Avhandlingen är en del av det omfattande projektet Sustainable Bridges som finansierades av den europeiska kommissionen, EC, i vilket 32 universitet, forskningsinstitut och företag från 12 olika länder deltog - www.sustainablebridges.net.
Namnet på doktorsavhandlingen är "Bärförmågan hos en förstärkt betongbro - Icke-linjär finit elementmodellering av en brottbelastning - Tillståndsbedömning av en järnvägstrågbro med två spann i Örnsköldsvik förstärkt med stänger av kolfiberarmerade polymerer (CFRP)"
Avhandlingen är en del av det omfattande projektet Sustainable Bridges som finansierades av den europeiska kommissionen, EC, i vilket 32 universitet, forskningsinstitut och företag från 12 olika länder deltog - www.sustainablebridges.net.